KATILIM BANKASI MOBİL UYGULAMASINDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİN İNCELENMESİ

##plugins.themes.academic_pro.article.main##

Alpaslan Yavuz
Doç. Dr. Adnan Veysel ERTEMEL

Özet

Dijitalleşen dünyada Sektörde pazar payını artırmak, rekabet edebilir olmak ve sadık müşteriler oluşturmak isteyen bankalar müşteri deneyimi, müşteri sadakati konularında çalışmalar yapmışlardır. Bu araştırmada Türkiye’de faaliyet gösteren katılım bankalarının mobil bankacılık kullanan müşterilerinin müşteri deneyimini ortaya koymak amacıyla hazırlanmıştır. Müşteriler ile yapılan anket çalışması sonucunda elde edilen veriler ile istatiksel analizlerle yapılarak müşteri deneyimini etkileyen faktörler açıklanmaya çalışılmıştır.

##plugins.themes.academic_pro.article.details##

Yazar Biyografisi

Alpaslan Yavuz, 05347978525

Tavşanlı İ.ö.o 

Tavşanlı Ortaokulu

Gebze Anadolu Lisesi ( Türkçe- Matematik )

Süleyman Demirel Üniversitesi - Kamu Yönetimi ( Lisans)

İstanbul Ticaret Ünversitesi- Dijital Ekonomi ve Pazatlama (Tezli Yüksek Lisans )

Nasıl Atıf Yapılır
Yavuz, A., & ERTEMEL, D. D. A. V. . (2021). KATILIM BANKASI MOBİL UYGULAMASINDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİN İNCELENMESİ. Working Paper Series Dergisi, 2(3), 74-88. http://workingpaperseries.ticaret.edu.tr/index.php/wps/article/view/93 (Original work published 24 Eylül 2021)